HTML

kritiZa

Filmkritikák egyszerűen. Tweenertől lazán és humorosan.

Utolsó kommentek

Aktuális (DVD megjelenés)-The Invisible (A láthatatlan)

2008.02.04. 18:58 Tweener


































A hazai mozikban nem mutatták be, de most megjelent DVD-n. Ezt a borzalmat a penge III rendezőjének  David S. Goyer -nek köszönhetjük. Ha a filmet egy szóval akarnám, kifejezni azt mondanám, hogy: FÚJ!
-A cselekmény: FÚJ!
-A karakterek: FÚJ!
-De a főszereplő színészi alakítása mindent visz!: FÚJ! FÚJ! FÚJ! FÚJ!
A film nem lenne több mint egy, unatkozós, nézős B film, de a főszereplő(Justin Chatwin)  borzalmas alakítása, mindent elront. Egyszerűen rossz volt nézni amikor a képernyőn van. Már a karaktere sem valami meggyőző, egy magába menekülő 18 éves srác, aki pénzért ír esszéket a többieknek, egy kis EMO-s beütéssel stb... 

Nah szóval, a srácot egy erdő szélén látszólag halálra veri egy ékszertolvaj lányka által vezetett banda. Látván, hogy nem lélegzik bedobják egy üregbe és elmenekülnek. Hősünk azonban másnap visszatér és mintha misem történt volna iskolába megy, ott észreveszi, hogy észrevehetetlen (szóvicc höhö). Innen 60-80 perc unalom következik, a gyerek végigordibálja a fél várost, mutert, a csajt aki elverte, a haverját mindenkit. Közben pedig rájön, hogy nem is halt meg, csak a lelke távozott a testéből vagy mi a franc. Egy résznél kimentem levegőzni és nem igazán volt kedvem megállítani, vagy utána visszatekerni. Mikor bejöttem már tudott beszélni a nővel aki megverte, róla kiderült, hogy ártatlan kis nebáncsvirág.  Bla...Bla... mindenki sír két sort, a pasi visszatér a testébe, de FÉLhepiend mivel a főszereplőnő meghal. Dióhéjban ennyi a történet, mindenki döntse el, hogy meg akarja e nézni, én nem ajánlom a film 2/10-et kap.



























Pozitívum:
+Lehet, sőt biztos, hogy velem van a baj, de nincs igazán pozitívum

Kontra: -Nah, ebből viszont van bőven
           -Ennél szörnyűbb férfi főszereplőt nem találhattak volna
           -Az utóbbi játéka elrontja az egész filmet
           -Unalmas
           -A érdemesebb karakterekkel keveset foglalkoznak
           -Rettentően rossz divatrock (EMO) betétdalok
           -Maga a tény, hogy ennyi minden rossz

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kritiza.blog.hu/api/trackback/id/tr82325288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alex 2008.02.05. 13:34:33

A legfőbb problémám ezzel a kritikával hogy egy olyan ember írta aki valószínüleg egyáltalán nem bírja a kicsit misztikusabb, esetleg ha van benne némi irónia (csak a "gyilkosával" tud beszélni). Sztem a szereplők is elég életszerűek voltak mindenkiben ott volt a jószándék de esendőek is akár az igazi emberek. A fiú viselkedése is egyértelmű: végre beszól az édesanyjának mert gyűlöli hogy mindig annyira tökéletesnek mutatja magát, a gyilkosát szidja ami egyértelmű és a barátját mivel elárulta. Összességében talán jobb lett volna benntmaradni és tényleg megnézni a filmet nemhogy így félig látatlanba lefikázni a sztoritól kezdve mindent. Van még egy ilyen érdekes film tudod amiben egy fiú nyafog folyton mert halottakat lát aztán jön egy orvos akiről egy gyenge fordulat után kiderül hogy szellem na ez a Hatodik érzék című film röviden ahogy te írnád le. Nemértem hogy ilyenek hogy írhatnak kritikákat....... De neked sikerült gratula.

Tweener 2008.02.05. 17:00:57

Van aki másképp látja ezt a filmet mint én, nem is kevesen, bevallom őszintén nem szeretem az ilyen filmeket. Sok kritikát olvastam a filmről mielőtt megírtam/megnéztem volna, kapott hidegebbet is mint az enyém, nem is egyetet, persze sok pozitívat is olvastam róla. Ez amit én leírtam csak egy nézőpont, meg tényleg műfajilag nem csípem az ilyen tömegfilmeket. Le is írtam, hogy velem van a baj, de van még sok olyan 'falusi tajparaszt' aki nem igazán bírja az efféléket, ők viszont egyet fognak velem érteni!

Minden jót!
Kommentem a legnagyobb jószándékkal írtam! ;-)
És a hatodik érzéket szeretem!
Attól még hogy valaki másképp gondolkodik, nem kell így lehúzni.

Alex 2008.02.05. 18:58:42

Ízlések és pofonok ez van én megértem, csupán úgy éreztem, hogy egy másik véleményt is közlök az oldalon, de egy kicsit túl hevesre sikerült. Bocsánat az erős hangnemért, de nem hagyhattam ezt szó nélkül.
süti beállítások módosítása